facebook pixel

Reklamacje i zwroty

Respektując ustawę "O prawach konsumenta", przyjmujemy reklamacje i zwroty towarów zakupionych w naszym sklepie bez podania przyczyny. Zadowolenie Klienta z usług NUTURA.PL jest dla nas najważniejsze, dlatego zależy nam, aby proces zakupowy w naszym sklepie online przebiegał bezproblemowo i z korzyścią dla Klienta.

30 DNI NA ZWROT TOWARU

  1. Każdemu klientowi, będącemu konsumentem, w rozumieniu art. 22 1 Kodeksu Cywilnego i korzystającemu ze sklepu internetowego, przysługuje - na podstawie przepisów prawa - prawo do odstąpienia od zawartej umowy zakupu towaru, bez podania przyczyny w terminie 30 dni.
  2. Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy należy poinformować nas: Nutura Robert Kafarski Mikołaj Wycichowski Michał Wycichowski Spółka Cywilna (np. w formie maila na adres: biuro@nutura.pl), o swojej decyzji o odstąpieniu od niniejszej umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia lub wysłać oświadczenie razem z towarem na podany poniżej adres:
    Nutura S.C., Ul. Roślinna 7, 91-502 Łódź

REKLAMACJE

Wszystkie produkty dostępne w NUTURA.PL są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

Reklamacje są rozpatrywane w terminie 14 dni od daty zgłoszenia. O wyniku reklamacji klient będzie informowany drogą elektroniczną lub telefonicznie. Przesłanie reklamowanego produktu odbywa się na koszt Sprzedawcy.

Jeżeli w ciągu 14 dni Sprzedawca nie ustosunkuje się do żądań Klienta, oznacza to, iż uznał żądania za uzasadnione. W każdym z powyższych przypadków, gdy realizacja żądań Klienta wiąże się z dostawą nowego lub naprawionego produktu, koszty dostawy ponosi Sprzedawca.

W przypadku gdy Klient ma zamiar zgłosić reklamację może to zrobić w jeden z następujących sposobów:

  • przesłać zgłoszenie na adres mailowy: biuro@nutura.pl
  • przesłać zgłoszenie na adres: Nutura S.C., Ul. Roślinna 7, 91-502 Łódź

Formularz reklamacyjny