facebook pixel
Orzechy nerkowca

22,99

Informacje

Nerkowce pochodzą z obszarów tropikalnych, a dokładnie z Ameryki Południowej. Jako bliskie krewne mango, charakteryzują się delikatnym i słodkim smakiem. Orzechy nerkowca oprócz oczywistych walorów smakowych, wykazują jednak także właściwości zdrowotne.

Te ostatnie są zresztą tak liczne, że nie sposób przejść obok nich obojętnie. Bo oprócz tego, że garść zjadanych dziennie nerkowców wspomaga odchudzanie, to orzechy te skutecznie walczą też z innymi dolegliwościami i schorzeniami.

Orzechy nerkowca polecane nerwusom, ciśnieniowcom i dbającym o skórę

Nie wszyscy wiedzą o tym, że orzechy nerkowca bardzo dobrze wpływają na układ nerwowy. Wspierają jego funkcjonowanie głównie dzięki zawartości witamin z grupy B. Osoby, które borykają się z wieloma stresującymi sytuacjami, mogą zatem wspomagać się przekąskami tego rodzaju. Zyskują przy tym również dodatkową dawkę energii. Nie bez znaczenia pozostaje też fakt, że dzięki nerkowcom poprawia się ich pamięć i koncentracja.

Poza tym, orzechy tego typu wspierają również pracę całego układu sercowo-naczyniowego. Skutecznie obniżają cholesterol i ciśnienie tętnicze. Polecane są więc w szczególności tym, którzy borykają się ze schorzeniami naczyń krwionośnych.

Z kolei ze względu na fakt, że orzechy nerkowca zawierają w swym składzie zarówno cynk, jak i selen polecane są również osobom, które szukają naturalnych produktów pielęgnacyjnych. Ich jedzenie pozwala bowiem zachować lśniące włosy i zdrowe paznokcie. Jeśli mamy problem z przetłuszczającymi się lub wypadającymi kosmykami, a na naszej skórze gromadzi się sebum, orzechy nerkowca z pewnością pomogą nam w walce z nimi.

Baza do deserów i składnik masła orzechowego

Orzechy nerkowca stanowią wprost idealną bazę do deserów. Są słodkie, dlatego nie zaburzają w żaden sposób ich smaku. Poza tym bardzo często używa się ich też do wyrobu masła orzechowego. Jako że są bardzo zdrowe, bo bogate w kwasy omega-3 i omega-6 stanowią w tej postaci produkt najwyżej jakości.

Jak widać, ich zastosowanie nie różni się znacznie od zastosowania innych orzechów. Nerkowce tak samo, jak większość innych bakalii można jeść ot tak, jako przekąskę w stanie surowym. Tym bardziej że uznawana jest ona za jedną z najzdrowszych tego typu.

Wartości odżywcze

  • Wartość odżywcza: 100 g

  • Wartość energetyczna: 2402 kJ / 574 kcal

  • Białko: 15,31 g

  • Węglowodany (w tym cukry): 32,69 g (5,01 g )

  • Tłuszcz (w tym kwasy tłuszczowe nasycone): 46,35 g (7,8 g)

  • Błonnik: 3 g

  • Sól: 0,016 g

Bestsellery

Promocje %